Kauppapaikka.info
Elämäsi Häät
Hääsomistus.com

25.2.2007

HääDesign

Häät, häät ja häät.

Häitä järjestellään taas kovalla kiireella ympäri Suomea. Oletko yksi niistä morsiamista, jotka miettivät kuumeisesti päänsä puhki ja stressaavat kun aikataulut eivät käy yksiin?

Ole huoleti, olen täällä auttamassa juuri sinua!

Teen tämän vain siksi, että tiedän sinun tarvitsevan apua. Mutta et välttämättä halua maksaa siitä satoja tai jopa tuhansia euroja. Ethän?

Ei, en ole hääsuunnittelija, enkä edes aio sellaiseksi. Olen vain eräs nuori nainen, joka on jo kerran elämässään häänsä viettänyt ja nyt tahdon antaa sinulle sen tiedon mitä minulla on. Tieto on päivitetty viimeisimpien trendien mukaan, pidän silmällä sekä sinun mahdollista minibudjettia tai sinun "ei budjettia lainkaan".

Teen tämän hyvästä tahdostani ja siitä että olen nykyään työtön, eli minulla on (liikaa) vapaa-aikaa!

Eiköhän aloitella!!
Iloisia hääpäiviä!

Ei kommentteja: